Kadett D sa GSi motorom...

Moderator: Kevin

Kadett D sa GSi motorom...

PostPostao/la IkaC » 30 lis 2005, 14:55

Daklem, posto kupim kađu, a to je već 99% rijeseno, planiram staviti GSi tranu...
Znam da pase na saraf, samo me brine skoljka, hoce li izdrzati napor toliki ? Jel bi moglo biti kakvih problema sa ugradnjom motora, hoce li sve pasati ?
Ono 200+ km/h sa tom skoljkom starom 20 god ?
http://www.hraweb.com
..nevjeruje srce pameti, pa me tjera tamo gdje si ti..
BBB Bjelovar
Avatar korisnika
IkaC
Max speed: 220km/h
 
Postovi: 441
Pridružen: 19 srp 2005, 22:47
Lokacija: Bjelovar-Sredice/Zagreb-Kvatric

PostPostao/la Vedran_GSi » 30 lis 2005, 15:58

pojacaj skoljku.. malo uredi limariju i sankcioniraj eventualnu hrdu prije motora!
sigurnost prije svega! :)))
je*o te dizel ...
Avatar korisnika
Vedran_GSi
Max speed: 395km/h
 
Postovi: 1233
Pridružen: 14 lis 2005, 21:34
Lokacija: Špansko ... zapad ZGB :)

PostPostao/la bojan » 30 lis 2005, 16:04

Mašina paše na šaraf. unutra je sada 16SH, koji je isto big block kao i motori iz GSi-ja. koji motor mislis stavljat?

jedino sto ces mozda morati busiti rupe na limu između kabine i motornog prostora za kabel prema ECU, jer kadett D to najvjerojatnije nema, buduci da su svi bili karburatori.

za skoljku se ne moras brinnuti.
Mr. Manuelna Getriba
Avatar korisnika
bojan
Max speed: 350km/h
 
Postovi: 1100
Pridružen: 04 kol 2005, 23:49
Lokacija: Slavonski Brod

PostPostao/la 2fast » 30 lis 2005, 16:48

Akula će ti to najbolje znat reć. ;-)

Mislim da nebi bilo loše prije nego što kreneš na taj projekt, prvo središ limariju, daš malo povarit/pojačat spojeve... itd... Tako da budeš siguran da je auto s te strane "zdrav".
Opel Team Croatia
Astra Coupé Turbo
Avatar korisnika
2fast
Max speed: 350km/h
 
Postovi: 1002
Pridružen: 03 srp 2005, 16:13
Lokacija: Karlovac

PostPostao/la Kevin » 31 lis 2005, 09:32

eh, ovak: moj D kadett je prije bio 1.3 sad je 2.0i 8v.
nisam nikakve dodatna pojacanja stavljao no nakon par stotinjak metara su mi je jednom mjestu vec mulde pocele pucati. Limarija je u izvanrednom stanju. stavio sam stabilizatore muldi, vilice sam povezao jednom s drugom s stangom, pojacao sam varove na nosacima motora i sad stoji sve svrsto i izdrzava naj extremnije manevre!
Avatar korisnika
Kevin
OCC - Moderator
OCC - Moderator
 
Postovi: 5225
Pridružen: 12 lis 2005, 09:15
Lokacija: Zagreb

PostPostao/la bojan » 31 lis 2005, 10:33

Kevin napisao:eh, ovak: moj D kadett je prije bio 1.3 sad je 2.0i 8v.
nisam nikakve dodatna pojacanja stavljao no nakon par stotinjak metara su mi je jednom mjestu vec mulde pocele pucati. Limarija je u izvanrednom stanju. stavio sam stabilizatore muldi, vilice sam povezao jednom s drugom s stangom, pojacao sam varove na nosacima motora i sad stoji sve svrsto i izdrzava naj extremnije manevre!


a ovu stangu sto povezuje vilice,to nije imao serijski? ili si stavio jacu? jel to bio 1,3 od 60ks?
Mr. Manuelna Getriba
Avatar korisnika
bojan
Max speed: 350km/h
 
Postovi: 1100
Pridružen: 04 kol 2005, 23:49
Lokacija: Slavonski Brod

PostPostao/la Kevin » 31 lis 2005, 10:49

bojan napisao:a ovu stangu sto povezuje vilice,to nije imao serijski? ili si stavio jacu? jel to bio 1,3 od 60ks?



nikoj to kadett serijski nema. Dakle, stanga povezuje vilice (ljevu i desnu), izgleda kao slovo "s", prolazi iznad ispusne grane, savija se i ispod getribe do druge vilice. fi30
Avatar korisnika
Kevin
OCC - Moderator
OCC - Moderator
 
Postovi: 5225
Pridružen: 12 lis 2005, 09:15
Lokacija: Zagreb

PostPostao/la bojan » 31 lis 2005, 12:42

da,to ti je balans stanga. smanjuje naginjanje auta u zavojima.
da te pitam, jel se smanjilo naginjenj u zavojima kad si to stavio?
ja to na vectri imam,al bi stavio malo veceg presjeka stangu i poliuretanske selene, jer racunam da bi i na serijske opruge dobio bolje lezanje u zavojima.
Mr. Manuelna Getriba
Avatar korisnika
bojan
Max speed: 350km/h
 
Postovi: 1100
Pridružen: 04 kol 2005, 23:49
Lokacija: Slavonski Brod

PostPostao/la Kevin » 31 lis 2005, 12:54

ja sam svog spustio 30mm tako da mu lezi ko cigla po zavojima. :smilegrin:
Avatar korisnika
Kevin
OCC - Moderator
OCC - Moderator
 
Postovi: 5225
Pridružen: 12 lis 2005, 09:15
Lokacija: Zagreb

PostPostao/la Vuki » 31 lis 2005, 23:34

Moj Kadet je nekad bio 14i a sad je 20.16v,nisam ga ništa pojačavao i nema nikakvih problema a stvarno ga i nimalo ne žalim
Munja je zakon
Avatar korisnika
Vuki
Max speed: 170km/h
 
Postovi: 129
Pridružen: 18 srp 2005, 22:47
Lokacija: Karlovac

PostPostao/la Kevin » 31 lis 2005, 23:43

crazydriver napisao:Moj Kadet je nekad bio 14i a sad je 20.16v,nisam ga ništa pojačavao i nema nikakvih problema a stvarno ga i nimalo ne žalim



koja linija? D ili E? Moj je D i prilicno u mirovini :)
Avatar korisnika
Kevin
OCC - Moderator
OCC - Moderator
 
Postovi: 5225
Pridružen: 12 lis 2005, 09:15
Lokacija: Zagreb

PostPostao/la 2fast » 31 lis 2005, 23:49

Kevin napisao:
crazydriver napisao:Moj Kadet je nekad bio 14i a sad je 20.16v,nisam ga ništa pojačavao i nema nikakvih problema a stvarno ga i nimalo ne žalim



koja linija? D ili E? Moj je D i prilicno u mirovini :)


Da ti odgovorim umjesto njega... E linija je.
Opel Team Croatia
Astra Coupé Turbo
Avatar korisnika
2fast
Max speed: 350km/h
 
Postovi: 1002
Pridružen: 03 srp 2005, 16:13
Lokacija: Karlovac

PostPostao/la Vedran_GSi » 01 stu 2005, 00:03

moj kadjo je E linija i ta konstrukcija je u pravilu ista kao u 1.6 modelima no kod GSi je ipak malo drukacije a fakat tek tak bubnut 150ks u 20god stari auto i potegnut 200km7h? ne znam koliko je to pametno! moje skromno misljenje je da treba sredit limariju,pojacanja a masina se relativno brzo slozi a i vazno je nac dobru masinu!
je*o te dizel ...
Avatar korisnika
Vedran_GSi
Max speed: 395km/h
 
Postovi: 1233
Pridružen: 14 lis 2005, 21:34
Lokacija: Špansko ... zapad ZGB :)

PostPostao/la boolero » 01 stu 2005, 20:19

Ima po Bg kolko ocesh kadja D sa 2.0 8 il 16v motorima...ima cak takva trulez da se uplasish kad stane pored tebe na semaforu...al kad da gas uplasish se josh vishe :rotfl:
Avatar korisnika
boolero
Max speed: 170km/h
 
Postovi: 215
Pridružen: 09 srp 2005, 01:38
Lokacija: Beograd

PostPostao/la Terminator » 02 stu 2005, 21:01

bojan napisao:Mašina paše na šaraf. unutra je sada 16SH, koji je isto big block kao i motori iz GSi-ja. koji motor mislis stavljat?

jedino sto ces mozda morati busiti rupe na limu između kabine i motornog prostora za kabel prema ECU, jer kadett D to najvjerojatnije nema, buduci da su svi bili karburatori.

za skoljku se ne moras brinnuti.



svi kadetti D nisu bili frgazeri!

prvo ----ima i kadett d GTE sa 1.8 8V 115ks serijski iliti "anšpric" iu imali su ECU kre suvozačevih nogu...

drugo ---rezervoar bi trebal biti od prije navedenog modela GTE-a jer na ovaj nemreš montirati pumpu goriva,tj moreš ali nije zahvalno jer nema u sebi neznam kak bi to nazval ali sprečava da pumpa ne povleče zrak(ima pregrade nekakve i premale rupe za pumpino cirkuliranje),tj pumpa bude imala kratki vijek trajanja...moja prva je vozila tjedan dana!!
a dojde sitnicu oko 800-1000kn
Kevin iliti Ante ima obični rezervoar i neznam kak mu još to dela...
bum ga pital
najbolje je dok se tak nekaj dela staviti taj rezervoar i točka(ali ih nema bas za najti....)

treče -----šasija auta drži 115 ks bez ikakvih problema pri meni 3 godine.
niti jednu kuglu ni nosač nisam zamijenil dosad..ali zato prije montaže je sve stvaljeno novo!!! netreba biti škrt za tak nekaj
i ja imam štangu poprek muldi i u biti nije neka velika razlika ali se osjeti u zavojima

a mulde kak Kevin veli da se pigaju (nekaj tu nije dobro bilo.......)niti milimetar moje nisu se pomaknule u 3 godine.

ja uskoro sad stavljam xe nutra pa bum videl kakva je razlika sa ovim c20ne....

pozdrav
Avatar korisnika
Terminator
Max speed: 350km/h
 
Postovi: 908
Pridružen: 05 ruj 2005, 22:36

Sljedeće

Vrati se na: Kadett D

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost