Konverzija F28 u FWD

Ovdje možete prezentirati vaše projekte prerade na ljubimcu

Moderator: Kiščina

Konverzija F28 u FWD

PostPostao/la Zvjer » 15 stu 2006, 17:03

Ja sam u tekstu koristio F20 4x4 umjesto F28, a umjesto F20FWD sam koristio F16FWD iz osobnih razloga, no prijevod je manje-vise dobar.
Ako me netko moze nadopuniti, te prevesti zadnje dvije tocke to bi bilo odlicno!

Slika Slika

1. Započnite s F16 getribom
2. Pronađite prirubnicu pogonske osovine
3. Izvadite ju pažljivo uz pomoc para odvijača (pažnja: meki aluminij)
4. Skinite gumenu brtvu s prirubnice
5. Otpilite oko centimetar s unutarnje strane prirubnice
6. Odstranite kućište nosača diferencijala (kolut) i izmjerite pomicnom mjerkom. trebalo bi biti 77mm ali potrebno je stanjiti
7. Izmjerite promjer ležišta pogonske osovine u kućištu diferencijala. trebalo bi biti 68mm
8. Turpijom ostružite prirubnicu s F16 dok ne bude 68mm u promjeru i redovito provjeravajte kada će sjesti u ležište pogonske osovine
9. Samo će se tri rupe pokazati na F20 dok će preostale dvije trebati izbušiti. Zašarafite sve 3 te olovkom označite gdje treba probušiti preostale dvije
10. Označite getribu s željeznom špicom i čekićem te upotrijebite vrh svrdla da označite početak rupe pazeći da ne krenete pre duboko!
11. Upotrijebite postojeću rupu kao referencu da bi izolir trakom označili na 7mm boreru koliko duboko smijete bušiti. napravite rupu.
12. upotrijebite 8x1.25 nareznicu da bi ste napravili navoj
13. montirajte prirubnicu uz pomoć papirnate brtve ili silikona za brtvljenje. provjerite da je sve dobro očišćeno i sjelo na svoje mjesto te stegnite šarafe
14. Pronađite tri rupe za prihvat getribe. Samo jedna će prihvatiti šaraf dok će druge dvije trebati proširiti
15. upotrijebite rupu koja je do sada držala šaraf iz reduktora kao referencu za dubinu te upotrijebite 11mm svrdlo da proširite rupe
16. sada još samo upotrijebite 12x1.75mm nareznice da bi napravili navoj za originalne šarafe
17. poravnajte kutnom brusilicom
18. učvrstite s tri šarafa
19.
20.
Garaža: Corsa OPC
Slike s vjenčanja: Zvjer.com
Male laži zavade velike ljude - Jerko Čilaš, 17.5.2009.
Avatar korisnika
Zvjer
OCC - Administrator
OCC - Administrator
 
Postovi: 8616
Pridružen: 20 lip 2005, 15:35
Lokacija: Zagreb, Klara

PostPostao/la Ivor » 15 stu 2006, 22:14

19. Postoje dvije vrste 6 brzinskih getriba vecina ih je do 1996 koje pogoni mehanicki "speedo drive". Nakon 1996 imaju elektricni "drive" i "blankig plug". Pripasavanje starije getribe u noviji auto podrazumjeva odstranjivanje "speedo drive" i zatvaranje rupe. Za noviju getribu na starijem autu cete trebati izvuci ? i pripasati mehanicki dio

20. Sada je tvoja 6 brzinska getriba spremna za ugradnju na FWD pogon. Zapamti da ces trebati koristiti od Calibre Turbo "clutch plate", zato sto 5-brzina ima drukciji "splines"

Ovo pod navodnicima su strucni nazivi koje neznam prevest
Avatar korisnika
Ivor
OCC - Član Opel Kluba
OCC - Član Opel Kluba
 
Postovi: 700
Pridružen: 01 kol 2005, 15:16
Lokacija: Zagreb (Sesvete)

PostPostao/la Zvjer » 16 stu 2006, 11:19

clutch plate je set kvacilo, kuplung set
splines su mislim onaj savitljivi dio korpe
plug je čep, duhan, kljuse, pucati, raga, reklama, reklamirati, svjećica, uključi, uključiti, ukopčati, utikač, začepiti, zapušač, zatvarač
drive je disketni pogon, goniti, ići, jedinica, kolski put, nagon, odvesti, pobuđivati, pogon, pogona, pogonska jedinica, pokretati, prijenos, prodor, tjeranje, tjerati, upravljanje, upravljati, uređaj, usmjeriti, vođenje, voziti, voziti (kola), vožnja, zabadati, zabosti, zagon
Garaža: Corsa OPC
Slike s vjenčanja: Zvjer.com
Male laži zavade velike ljude - Jerko Čilaš, 17.5.2009.
Avatar korisnika
Zvjer
OCC - Administrator
OCC - Administrator
 
Postovi: 8616
Pridružen: 20 lip 2005, 15:35
Lokacija: Zagreb, Klara

PostPostao/la Mr_G » 16 stu 2006, 11:25

clutch plate je po meni samo lamela... Možda nisam u pravu... Koliko sam ja upoznat ide zamašnjak od XE, i korpa od XE, a lamela od LET... Najbolje će znati to reći Akula...

BTW, pohvaljujem ovaj topic... Stvarno vrlo korisna informacija.... Trebalo bi ovdje kopirati i korisne stvari iz onog topica gdje isto bilo govora o F28 u FWD...
Mr_G
Max speed: 400km/h
 
Postovi: 2028
Pridružen: 26 ruj 2005, 15:26

PostPostao/la Zvjer » 16 stu 2006, 12:31

Ovo je tema samo o konverziji jer ako vec imas turbo motor, pretpostavlja se da ces zadrzati zamasnjak itd.. Ali ako stavis XE zamasnjak onda je to sasvim druga prica isto ko i na mom motoru.
Garaža: Corsa OPC
Slike s vjenčanja: Zvjer.com
Male laži zavade velike ljude - Jerko Čilaš, 17.5.2009.
Avatar korisnika
Zvjer
OCC - Administrator
OCC - Administrator
 
Postovi: 8616
Pridružen: 20 lip 2005, 15:35
Lokacija: Zagreb, Klara

PostPostao/la Mr_G » 16 stu 2006, 14:17

Akula je kod sebe stavio XE zamašnjak na LET...
Mr_G
Max speed: 400km/h
 
Postovi: 2028
Pridružen: 26 ruj 2005, 15:26

Re: Konverzija F28 u FWD

PostPostao/la mech4tron » 24 pro 2013, 21:40

Wow...stvarno vrlo interesantna tema! Nisam uopce strucan u tom dijelu i zato mi je super to citati i uciti!
Eo neka me neko ispravi,al cini mi se da bi na Astri G kraca getriba totalno zaribala auto?
Ima li uopce za XE model neka kraca?
when the going gets weird,the weird turn pro. Astra G 1.6 16v,Z16XE,2003.,Made in Belgium,3-door hatchback :-)
Avatar korisnika
mech4tron
Max speed: 100km/h
 
Postovi: 80
Pridružen: 19 pro 2013, 12:21
Lokacija: Split

Re: Konverzija F28 u FWD

PostPostao/la acika1.6 » 25 pro 2013, 10:12

Ti trebaš zamašnjak od Z ili X14XE i korpu(potisnu ploću) njegovu, te skinuti F17 i staviti F13 od spomenutog motora... Veselje na cesti :D
142.2dB @ Garden - 3rd place
145.6dB @ SR402 - 1st place[b]

ACIKA - Advanced Car Electronics

Obratite nam se s povjerenjem - BIKOZ, PIPL MAST TRAST AS
Avatar korisnika
acika1.6
Max speed: 400km/h
 
Postovi: 2124
Pridružen: 31 sij 2009, 18:37
Lokacija: Zagreb


Vrati se na: DIY - Tuning

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 2 gostiju