DIY Astra H popravak brisaca, kada se ne vracaju na nultu po

Ovdje možete prezentirati vaše projekte prerade na ljubimcu

Moderator: Kiščina

DIY Astra H popravak brisaca, kada se ne vracaju na nultu po

PostPostao/la zdravo » 06 ruj 2014, 14:39

Kao sto naslov kaze, imao sam ovaj problem vec duze vrijeme.
Problem se manifestira na slijedeci nacin:
Brisaci rade, ali kada se ugase ne vracaju se na nultu poziciju, nego ostanu 2-3cm ili 4-5cm iznad te razine.
Isto tako u radu, na intervalnom rezimu rada preskacu cijeli jedan ciklus. Prilikom toga samo se malo mrdnu ali ne obrisu vodu sa stakla.

Razmisljajuci logicki, pretpostavio sam da je doslo do zaprljanja/korodiranja kontakta koji daje struju motoru.
Progooglao sam i sve je upucivalo na to.
Raspitao sam se po otpadima za cijenu motora i dobio sam odgovor da motor sa mehanizmom/polugama kosta 80KM na jednom otpadu u Vitezu, BiH.
Znaci jos 10-15KM za brzu postu i premontirati.

Danas sam uhvatio vremena da pogledam o cemu se tocno radi i da otklonim kvar ako budem mogao.

Da bi se skinuli brisaci postupak ide ovako:
1. Sa osovina obadva brisaca skinuti cepove, ja sam to radio lathermanom/nozem. Lagano se "zareze" na sastavu i zavrne noz da cep/kapica podje silaziti, nakon toga je samo povucete prema gore i sidje.
2. Potreban je viljuskasti kljuc br 16 pomocu kojega se odviju obadva sarafa koji brisace drze na osovinama.
Kada se sarafi odviju, potrebno je skinuti po jednu tanku podlosku koja se nalazi ispod svakog od njih.
3. Sa WD40 naspricati osovine i sacekati da odradi svoje. Nakon toga vratiti obadva sarafa na osovine i rukom ih priviti da prekriju navoj, da ga ne ostetimo.
4. Za slijedeci korak potrebna su klijesta "papagajke". Potrebno ih je malo rasiriti i jedan kraj staviti ispod "ruke" brisaca a drugi kraj na saraf i lagano stisnuti dok ruka ne pocne silaziti sa osovine.
Kad pocne silaziti sarafi se mogu skinuti i ruka skupa sa brisacem isto.
Ovdje posebno treba paziti na oprugu koja se nalazi u ruci brisaca, da ni slucajno ne udari u staklo u razbije ga.
5. Spricaljke za vodu je potrebno izbiti, zapravo utjerati ih u onu plastiku. Ja sam koristio zujalicu od gedora koja ima gumwnu ruckh da ne ostetim plastiku. Potrebo ih je skriz ugurati unutra prstom da padnu na lim ispod.
6. Sada treba skinuti gumeni dihtung koji se nalazi izmedju motornog prostora i mehanizma brisaca i plasticni poklopac mehanizma brisaca. Potrebno ga je uzeti na jednom kraju j samo potegnuti prema gore. Nakon toga treba skinuti plasticni poklopac motora i mehanizma brisaca.
Skida se dosta tesko na nacin da ga podizete prema gore, prema sajbi, dok ne spadne.
Obavezno pukne bar jedna kopca (i meni je).
Kada plastika iskoci potrebno ju je povuci prema motoru i skinuti je.
7. Sada je motor vec tu ali iz iskustva je sve oko njega lakse raditi kada je skinut sa auta. Potrebno je iskljuciti dzek preko kojeg brisaci dobijaju struju, da bi ga iskljucili treba vam ravni sarafcinger. Ja sam opet koristio latherman.
Da bi skinuli motor skupa sa mehanizmom treba odviti tri torx sarafa. Ja sam koristio papagajke i nisam ih ostetio jer nisu jako stegnuti.
Nakon toga motor skupa sa mehanizmom skinete sa auta i odnesete na radni stol.

Evo slike kako to izgleda kada se skine gumeni dihtung, spricaljke za vodu i plasticni poklopac.
Slika

Ovako mehanizam igleda iznutra
Slika

Slika

Na slikama se jasno vidi korozija/patina na mesinganom konektoru.
To sam lijepo ocistio sitnim brusnim papirom i nakon ciscenja to izgleda ovako
Slika

Slika

Ocistio sam i kontakte na rotoru
Slika

Ovo je poklopac sa dzekom iznutra.
Nije ga tesko skiniti, drzi ga 6-7 kopci.
Ali treba biti jako pazljiv i ne potezati poklopac kada se otkace sve kopce.
Na njega su zalemljene zoce koje vode struju na cetkice i mogu se pokidati.
Potreban ne mali ravni sarafcinger da se skine nosac cetkica iz kucista.
Ovo zuto bijelo sto ide rubom poklopca je silikonski dihtung.
Treba ga lijepo vratiti u leziste prije vracanja poklopca na motor.
I veliku paznju treba obratiti na ove namotaje da se vrate u leziste i zice koje idu s njih da se takodjer vrate u leziste.
Zasto, pa ako se ne vrate na mjesto gdje trebaju biti, izbije osigurac.
To se meni dogodilo.
Osiguraci su broj 15 i 16 snage 30A
Na slici ispod su i zelene su boje.
Slika

Slika

Slika

Ovako izgleda auto kada se sve skine.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Sve ocisceno, sredjeno i vraceno na svoje mjesto.
Ociscena mahovina, prljavstina i lisce iz odvoda vode.
Posebno sam ocistio blato koje se nakupilo izmedju dna sajbe i lima.

Slika

Slika

Evo jedan video kako to sada radi [emoji2]
http://youtu.be/MiR24C5rNl4

Sent from my GT-I9506 using Tapatalk
Zadnja izmjena: zdravo; 06 ruj 2014, 15:38; ukupno mijenjano 3 put/a.
Avatar korisnika
zdravo
Max speed: 400km/h
 
Postovi: 2587
Pridružen: 18 lip 2007, 11:53
Lokacija: Mostar, hemoroid u šupku svijeta

Re: DIY Astra H popravak brisaca, kada se ne vracaju na nult

PostPostao/la bambuchko » 06 ruj 2014, 15:24

a sve se mora raditi u moaksinama :hyper:
z-101,
kadett C,
z-850,
yugo 55,
p305,
p305,
VW t3
nissan sunny,
f tipo,
VW touran
Avatar korisnika
bambuchko
Max speed: 170km/h
 
Postovi: 115
Pridružen: 25 svi 2011, 05:15
Lokacija: Velika Gorica, okolica

Re: Odg: DIY Astra H popravak brisaca, kada se ne vracaju na

PostPostao/la zdravo » 06 ruj 2014, 15:38

Odakle li se ona slika uvalila ccc
[emoji2]

Sent from my GT-I9506 using Tapatalk
Avatar korisnika
zdravo
Max speed: 400km/h
 
Postovi: 2587
Pridružen: 18 lip 2007, 11:53
Lokacija: Mostar, hemoroid u šupku svijeta

Re: DIY Astra H popravak brisaca, kada se ne vracaju na nult

PostPostao/la Žiža » 06 ruj 2014, 17:13

A tek kineskinje kako kuhaju :D
Avatar korisnika
Žiža
OCC - Moderator
OCC - Moderator
 
Postovi: 3133
Pridružen: 03 lip 2009, 16:16
Lokacija: Sesvete

Re: Odg: DIY Astra H popravak brisaca, kada se ne vracaju na

PostPostao/la zdravo » 06 ruj 2014, 17:15

Pa sta cekas ziza, "privedi" jednu [emoji12]
Imam osjecaj da je ovo tvoje maslo...

Sent from my GT-I9506 using Tapatalk
Avatar korisnika
zdravo
Max speed: 400km/h
 
Postovi: 2587
Pridružen: 18 lip 2007, 11:53
Lokacija: Mostar, hemoroid u šupku svijeta

Re: DIY Astra H popravak brisaca, kada se ne vracaju na nult

PostPostao/la TrustNo1 » 07 ruj 2014, 17:35

Svaka čast za popravak, ali tek za ubacivanje slike kuhinje i kuharica bih ti ja dao titulu majstora! Ono, baš bi pravo ubio monotoniju popravka tamo nekog motora brisača :-)
Astra H 1.9 CDTI 88kW, Enjoy+
Avatar korisnika
TrustNo1
Max speed: 100km/h
 
Postovi: 66
Pridružen: 31 pro 2012, 14:54
Lokacija: malo Rijeka, malo Mali Lošinj


Vrati se na: DIY - Tuning

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost