Iskustva u tuningu 2.0 Turbo

Ovdje možete prezentirati vaše projekte prerade na ljubimcu

Moderator: Kiščina

Iskustva u tuningu 2.0 Turbo

PostPostao/la detroit » 08 srp 2006, 21:58

Ovo je DIY „know how“ o nabrijavanju C20LET motora, tekst sadrži vlastita iskustva i vlastite slike kao i iskustva ljudi na internetu.

....z20let ima metalni dihtung glave i isti je ko i c20let,xe....debljina je metalnog 1,8mm a obicnog negdje 1,3mm........znaci super je za tuning....i po mogucnosti premazat sa bakrenom mašću koju imas svugdje za kupit a obicno se koristi za kočnice....znaci i usput ti mrvicu spusti kompresiju za nes sitno nebitno.....metalni dihtunzi su općenito bolji od obicnih....koštaju negdje oko 250kn sto je super jeftino za dihtung glave i obican je isto tolko...

Slika

....zamasnjak je najbolje staviti od xe ali onda ide i lamela za taj zamasnjak....ovak dolje izgleda olaksani zamasnjak.........olaksani zamasjak znaci brze razvrtavanje motora......dosta pametnih ljudi kaze da treba poslje olaksavanje zamasnjaka balansirat i radilicu za novi zamašnjak......olasavanje zamasnjaka je jako deliktan posao i treba ga povjerit strucnjaku jer postoje programi i simulacije naprezanja zamasnjaka da se vidi di se moze olaksat i kolko....i da se poslje izbalansira na okretaje.......posljedice neizbalansiranog zamasnjaka su katastrofične ode sve u tri pm.....i getriba i radilica,leteči,glavni....sve.....

Slika

Slika

...kod vecih konjaza lamela ce sigurno proklizivati ako imate i sinter lamelu ili kakvu god ocete posebnu lamelu.....ovo je diy ojacavanje postojece korpe...
....raskopaju(raznitnaju) se obadvije korpe...
...uzme se dodatna opruga...
....kad se stavi druga opruga uzmu se duzi neki sarafe i zavare se...

....ovo je diy nacin i vrlo je jeftin....posljedice vrlo tvrd kuplung i odma primanje i trganje...

Slika

Slika

Slika

Smanjivanje kompresije

Serijska kompresija leta je 9:1
Smanjivanje kompresije se radi zato da se moze povisit tlak turbine....i da se motor zastiti...

Postoje vise nacina smanjivanja kompresije,,,,

1...nepreporucljivi ali najeftiniji i najpopularniji je deblji dihtung glave...
Formula

kubikaza 2000ccm i klip 86mm sa tvornickim omjerom kompresije od 9:1.

.....izračuna se površins klipa i kolko ccm ostane kad je klip u crknutoj točki....

.....povrsina je r2pi...

....Povrsina klipa + dodatna brtva:...

........Promjer kilpa 86/2= 43 i onda 43*43=1849 puta 3.14 iliti pimpek= 5806 to puta sa 4mm debelim dihtungom glave= 23.224ccm.......

........Koliko ti kubika ostane kad je klip gore na originalnom motoru:........

.......Ako je 2000ccm i 4cilindra onda je 500ccm po jednom cilindru. 500ccm podjeli sa originalnim omjeroim kompresije koji je 9 i dobijes racunicu da ti je ostalo 56ccm kad je klip u gornjoj mrtvoj tocki, sad tom ostatku pribrojis onih 23.224ccm koji su dodani novim dihtungom i ispada 79.224ccm ....

....Sad kubikazu cilindra 500 podjeli sa kubikazom ostatka sa debljom brtvom 79.224 i dobijes omjer kompresije 6.31:1.........


2... upuštanje glave serijskog klipa....

....preporučljivije od debljeg dihtunga...mada se oslabi klip....

3...izrada novog klipa....npr..JE pistons,CPS ......itd..

Slika

Uljna pump se stavljena od z20leta-...kazu da je jaca i izdrzljivija....nemam pojma tak se priča....pase na saraf ali sito se mora prepraviti...po meni je dobra i stara c20leta...

Slika

Slika

Evo sto jos ljudi rade.....busi glavne lezajeve i na motoru da bi stavio dizne za ulje da podmazuju i hlade cilindar i klip i da se dobro podmazuje....to je vec nad tuning i mislim da nije potrebno motor ispod 350-400ks..a mozda i vise....

Slika

Slika

Slika

.....bregaste.....

...uvjek je bolje kupit tzv...špic bregaste mada naziv špic nema veze sa špicom nego bas obratno....“špic bregaste imaju veci brijeg da bi duze drzale usisne i ispusne ventile otvorene....ali ako se nema love ko ja....

...znaci opcenito špic bregaste za turbo motore se koriste sa srodnih n/a verzija...znaci ako imate 2.0 16v turbo koristi se sa 2.0 16v n/a-----ili sa 1.8 16v......to igra ulogu samo kod DOHC...SOHC štanga....

.....koristi se samo usisna bregasta....ispusna je ista....
...ovdje sve super objasnjeno ali vrlo vrlo vrlo strucno.... http://www.max-boost.co.uk/max-boost/cy ... C20LET.htm

Evo laičkog objašnjenja........

faza 1 (serijska LET)
IN: 7/64, i.e. duration 251
EX: 50/20 i.e. duration 250, overlap 27 degrees
 
faza 2 (XE usisna retard za jedan zub)
IN: -3/78, i.e. duration 255
EX: 50/20 i.e. duration 250, overlap 17 degrees
Znaci ima malo duze trajanje ali sto je puno bitnije ima 1mm gurne ventil vise...(9.5mm umjesto 8.5mm).
 
faza 3 (XE usisna )
IN:13/62, duration 255
EX: 50/20 i.e. duration 250, overlap 33 degrees
Opet malo duze otvaranje i negdje oko 0.3-0.6mm dublje gurne venil....



Skidanje zaštitne mrežice sa senzora protoka zraka.......otprilike na 300ks dobije se 5-6ks....

Slika Slika
...potpis je u izmisljavanju do daljnjega...
Avatar korisnika
detroit
Max speed: 220km/h
 
Postovi: 303
Pridružen: 04 srp 2005, 10:52
Lokacija: velika gorica

PostPostao/la Gogo » 09 srp 2006, 15:29

Jel imaš šta takvo za XE?
OPEL TEAM CROATIA
Astra GSi16V
Avatar korisnika
Gogo
Max speed: 399km/h
 
Postovi: 1762
Pridružen: 15 srp 2005, 23:43
Lokacija: V. Ludina

PostPostao/la Mr_G » 11 srp 2006, 09:52

Ovo sa diznama za hlađenje klipova je strašna fora... Brijem da bi ovo trebalo biti praksa i za puno manje konja. Samo se nikome neda zahebavati sa tim...

Posted after 38 seconds:

BTW, jel ima neki način da se izbaci MAF? Ja bi ga zamijenio MAP-om, ali neznam kakve signale jedan i drugi izbacuju van..
Mr_G
Max speed: 400km/h
 
Postovi: 2028
Pridružen: 26 ruj 2005, 15:26

PostPostao/la shadow » 15 lip 2007, 00:04

Jel zna neko od kog Z20LET je onaj dihtung od 1.8mm? Postoje 2 dihtunga za Z20LET koji se pominju u katalogu...ne znam koji je taj od 1.8mm debljine
shadow
Max speed: 50km/h
Max speed: 50km/h
 
Postovi: 12
Pridružen: 24 pro 2006, 22:39
Lokacija: Beograd

Re: Iskustva u tuningu 2.0 Turbo

PostPostao/la c20let » 24 ruj 2011, 13:15

A gdje si nabavio taj metalni dihtung?
Ne ubija BRZINA,
već naglo ZAUSTAVLJANJE!
Avatar korisnika
c20let
OCC - Član Opel Kluba
OCC - Član Opel Kluba
 
Postovi: 675
Pridružen: 18 lip 2011, 16:10
Lokacija: Vitaljina - Dubrovnik

Re: Iskustva u tuningu 2.0 Turbo

PostPostao/la Kevin » 27 ruj 2011, 18:22

topic je otvoren Sat Jul 08, 2006 9:58 pm, dakle prije 5 god. :)
"Strive for perfection in everything you do.
Take the best that exists and make it better.
When it does not exist, design it."
Avatar korisnika
Kevin
OCC - Moderator
OCC - Moderator
 
Postovi: 5225
Pridružen: 12 lis 2005, 09:15
Lokacija: Zagreb

Re: Iskustva u tuningu 2.0 Turbo

PostPostao/la c20let » 27 ruj 2011, 19:00

Ja se onda ispričavam što sad pitam za dithung jer mi sad treba!
Ne ubija BRZINA,
već naglo ZAUSTAVLJANJE!
Avatar korisnika
c20let
OCC - Član Opel Kluba
OCC - Član Opel Kluba
 
Postovi: 675
Pridružen: 18 lip 2011, 16:10
Lokacija: Vitaljina - Dubrovnik

Re: Iskustva u tuningu 2.0 Turbo

PostPostao/la GTC » 27 ruj 2011, 19:30

ima kupit na ebayu, javi se u inbox ako ti triba ;)
Astra OPC 2,0 Turbo by BulicicMotorsport
Avatar korisnika
GTC
OCC - Član Opel Kluba
OCC - Član Opel Kluba
 
Postovi: 3303
Pridružen: 31 ožu 2006, 21:52
Lokacija: SOLIN, Dalmacija


Vrati se na: DIY - Tuning

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost