DIY - montaža Double DIN AUTORADIA u VECTRU C

Ovdje možete prezentirati vaše projekte prerade na ljubimcu

Moderator: Kiščina

DIY - montaža Double DIN AUTORADIA u VECTRU C

PostPostao/la Firefox007 » 22 lip 2010, 16:29

Rastavljanje.......uh užasan problem kad čovjek prvi puta radi na nekom autu.
Reklo bi se uvijek ide sistem pokušaja i pogreške, loma i nabavke novog dijela...hehehe

Naravno da vađenje starog uređaja CDR 2005 nije išlo glatko, ali samo zato jer nisam bio siguran u ono što radim.

Korak 1. Odšarafiti 4 vijka, imbus ključ.
Slika



Korak 2.
Staviti 4 metalne šipkice na mjesta gdje su bili šarafi, ja sam upotrijebio 4 imbusa. Na slikama možete vidjeti što se događa sa druge strane dok gurate imbuse unutra. Cilj je pomaknuti limiće prema radiju, kako bi ga mogli povuži van. Nakon vađenja ostaje vam crni metalni okvir koji također treba izvući van, a drži ga jedan veliki šaraf na sredini i djelomično konektor gdje je bio spojen radio(gornji lijevi kut unutar rupe koja je ostala)
Slika Slika Slika Slika


Korak 3.
Najbolje je odmah maknuti ukrasnu lajsnu ukoliko montirate mikrofon na način kako sam to ja napravio, ako ne, nije ju nužno micati.
Ovu sam opciju poslikao i evidentirao za one koji će iz nekih drugih razloga vaditi lajsnu.
Potrebno ju je lagano povlačiti prema van, ja sam krenuo sa lijeve strane, od volana i ravnomjerno povlačio, hvatajući ju rukom sve više prema desno kako je izlazila van. Pripaziti pred kraj da se ne slomi rub lajsne. Obavezno otvoriti suvozačeva vrata, jer zadnja kvačica naglo izleti i tada se lajsna savine, zakvači između vrata i konzole i by-by lajsna. Uglavnom samo nježno sa njom. Na slikama je vidljivo kako izgledaju kvačice i moram priznati da me veseli ovakav način montaže, jer se ne uništavaju kvačice i nema trganja kao kod plastičnih.
Slika Slika Slika



Korak 4.
Za lakše guranje ruku oko rupe radia, u rupu radia, iza rupe radia, preko rupe radia i sve moguće i nemoguće kombinacije, nabolje je odmah izvaditi kontrole klime i donji pretinac. Vađenje je vrlo jednostavno i lagano. Nabolje je prvo izvući pretinac, pokušate prvo nešto teži no elegantniji način, gurnite obije ruke unutra, stiščite bočne stranice i vucite van, obično ide. Ako ne, onda ravni šrafciger(odvijač), i sa svake strane (lijeve i desne) ugurati između rubova i izbaciti van. Paziti da ne oštetite konzolu, jer joj ne treba puno da se vide tragovi, dosta nježna plastika(čitaj jeftina).
Sada kontrole klime nije nikakav problem izvući van. Sa obije ruke povući lijevi i desni kraj istovremeno, nježno i polako naravno, kako ne bi počupali kablove skroz iz motornog prostora...hehe
Konektore skidate tako da povučete onaj smećkasto-crvenksati unutarnji dio prema unutra, kao na slikama i tada konektor već sam od sebe ispada iz ležišta. Kod vraćanja, prisloniti konektor na uređaj i samo vratiti onaj pomićni dio natrag. Sve mora ići lagano i glatko, jer samo tada ste sigurni da je sve sjelo na mjesto.

Slika Slika Slika Slika

Ovuda sam provukao žicu za MIC.
Slika Slika

Ovako Vam izgleda auto nakon što vam netko ukrade autoradio.... :evilgrin:
Slika Slika

Montaža USB i AUDIO IN konektora u pretinac.
Slika Slika


Korak 5.
Masku koju ste negdje kupili (ja u Dobrom Zvuku), montirate na način da prvo stavite plastičnio dio vanjske maske na metalni dio, montirajući ga sa zadnje strane okrenutog prema vama. Taj metalni dio drži radio i tu masku na mjestu. Kada sve nagurate unutra, na metalnom dijelu savinite zareze prema van, tako da se drži za plastiku i bude kao dio konzole, bez micanja lijevo-desno i gore dolje.

Slika Slika


Korak 6.
Na uređaj (AUTORADIO) montirate sa svake strane dva limića koji služe za fiksaciju sa konzolom tj. metalnim dijelom koji ste upravo montirali.
Nažalot nisam ih poslikao, ali slični su onim bakrenim dijelovima na starom autoradiu, što se nalaze sa strane. Uz njih dobijete i šarafe za montažu na autoradio,
a pašu vam i šarafi sa originalnog CDR 2005.

Slika

Korak 7.
Kada ste pospajali sve željene konektore sa zadnje strane autoradia(napajanje, Antena, USB, Mic, Audio IN ...itd... ako ima),
provjerite da li sve uredno radi, jer nije baš zahvalno čupati sve van ukoliko ste nešto zaboravili ili krivo spojili ISO konentor.
Zaboravio sam napomenuti da vam je potreban ISO konektor, jer originalni Opelov ne odgovara na nove uređaje. Obično uz novi uređaj dobijete i antenski adapter, pa ako ga nema kupite, a možda ga dobijete u kompletu sa ISO konektorom. Također nije loše znati da na vozilima sa kontrolama Autoradia na volanu, one više ne rade, osim ako ne kupite adapter, kojeg uglavnom nema kod nasa za kupiti, a cijena mu je vani oko 20€. Prema saznanjima sa foruma vezanih za Vectru C, konkretno http://www.vectra-c.com, to bi trebalo uredno raditi. Možda naručim, pa javim jel uspijelo.

www.dynamicsounds.co.uk
http://www.dynamicsounds.co.uk/autolead ... -9115.html

ISO ADAPTER
Slika

Autoleads PC99-X45 - Vauxhall Vectra 2002-2005 Stalk Steering Control Adaptor
Slika

Korak 8.
Ugurajte uređaj do trenutka kada vanjski limići za fiksaciju nisu sijeli na mjesto, tj. Zakvačili se za metalni okvir koji ste ranije montirali. Postavite ukrasnu platiku oko autoradija koja je došla zajedno u paketu Double DIN maske i uživajte.

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika

Pitanja slobodno na PM.

Firefox007 GARAŽA
Avatar korisnika
Firefox007
OCC - Član Opel Kluba
OCC - Član Opel Kluba
 
Postovi: 1846
Pridružen: 05 srp 2006, 12:38
Lokacija: Zagreb, Dubrava

Re: DIY - montaža Double DIN AUTORADIA u VECTRU C

PostPostao/la vektra c » 16 kol 2012, 20:31

izgleda ekstra!!! ja sam si narucio kenwood DPX404U, zanima me dali se uz njega dobije metalni okvir,jer si samo masku i ISO konektor mogu resiti za nekih 15 e!!!
vectra b 1,8 CD prodano
vectra c 1,9 88kw cdti
vecrta c 1.9 110 kw cdti
astra h 1,7 cdti
Avatar korisnika
vektra c
Max speed: 170km/h
 
Postovi: 260
Pridružen: 16 lis 2011, 11:15
Lokacija: Bos. Brod BIH

Re: DIY - montaža Double DIN AUTORADIA u VECTRU C

PostPostao/la Firefox007 » 16 kol 2012, 22:20

Uz masku sam dobio okvir, tj, nosač, a uz sami radio su bile neke vodilice, no nisam ih trebao, obzirom da je maska imala savrsen nosač.
Avatar korisnika
Firefox007
OCC - Član Opel Kluba
OCC - Član Opel Kluba
 
Postovi: 1846
Pridružen: 05 srp 2006, 12:38
Lokacija: Zagreb, Dubrava

Re: DIY - montaža Double DIN AUTORADIA u VECTRU C

PostPostao/la vektra c » 25 kol 2012, 20:21

jos jedno pitanje: kako mi je prodavac u autodijelovima objasnio i sa iso konektorom mora se spojiti na direktan dovod struje(na upaljac ili plocu sa osiguracima) jesi i ti imao taj problem ili je sve klapalo samo ustekaj i deri?
vectra b 1,8 CD prodano
vectra c 1,9 88kw cdti
vecrta c 1.9 110 kw cdti
astra h 1,7 cdti
Avatar korisnika
vektra c
Max speed: 170km/h
 
Postovi: 260
Pridružen: 16 lis 2011, 11:15
Lokacija: Bos. Brod BIH

Re: DIY - montaža Double DIN AUTORADIA u VECTRU C

PostPostao/la Firefox007 » 25 kol 2012, 21:36

ma taj euro jack sa kojim spajas radio i opelov konektor ima sve. mozes spojit na stalni dovod, pa radio radi konstantno, no znas i sam da je to nepozeljno za akumulator, a isto tako imas i kontakt koji se pali sa okretanjem kljuca i to je najbolja kombinacija, jer gasi radio sa vadenjem kljuca.
Avatar korisnika
Firefox007
OCC - Član Opel Kluba
OCC - Član Opel Kluba
 
Postovi: 1846
Pridružen: 05 srp 2006, 12:38
Lokacija: Zagreb, Dubrava

Re: DIY - montaža Double DIN AUTORADIA u VECTRU C

PostPostao/la vektra c » 25 kol 2012, 21:43

nerazumijem zasto mi je onda prodavac objasnio kako trebam spojiti na upaljac ili slicno kako on tvrdi radio ce kad se spoji samo dzekom na can-bus malo raditi i ugasiti se! trenutno cekam masku za rupu originalnog radija jer mi koju sam naruci nije pasala bila je od astre h pa ima mali spic na sredini! hvala :smile:
vectra b 1,8 CD prodano
vectra c 1,9 88kw cdti
vecrta c 1.9 110 kw cdti
astra h 1,7 cdti
Avatar korisnika
vektra c
Max speed: 170km/h
 
Postovi: 260
Pridružen: 16 lis 2011, 11:15
Lokacija: Bos. Brod BIH

Re: DIY - montaža Double DIN AUTORADIA u VECTRU C

PostPostao/la Firefox007 » 25 kol 2012, 22:06

a rekao bih da lik pojma nema. Kao sto rekoh sve radi savrseno od prvog dana. ISO konektor spaja samo dvoje vrste konektora u smislu oblika, ali ne i funkcije. Sve sto moze originalni radio, moze i ovaj tvoj, jedino za kontrolu tipki na volanu trebas dodatak uz iso konektor, a sve ostalo normalno radi. Prema shemi auta lako nades koja zica je za sto, tj sto spaja, pa recimo meni sada dok razgovaram na mob preko bluetootha radi samo sredisnji zvucnik, onaj pod prednjom sajbom, a ne svi, pa nema mikrofonije i jeke.
Avatar korisnika
Firefox007
OCC - Član Opel Kluba
OCC - Član Opel Kluba
 
Postovi: 1846
Pridružen: 05 srp 2006, 12:38
Lokacija: Zagreb, Dubrava

Re: DIY - montaža Double DIN AUTORADIA u VECTRU C

PostPostao/la vektra c » 25 kol 2012, 23:42

ma glupi svabo :-D ! sad cekam masku posto sam htjeo u boji konzole(tamno siva) pa cemo vidjeti kako ce izgledati! Hvala na pomoci!!!! :hyper:
vectra b 1,8 CD prodano
vectra c 1,9 88kw cdti
vecrta c 1.9 110 kw cdti
astra h 1,7 cdti
Avatar korisnika
vektra c
Max speed: 170km/h
 
Postovi: 260
Pridružen: 16 lis 2011, 11:15
Lokacija: Bos. Brod BIH


Vrati se na: DIY - Tuning

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost