Torziona sipka (+ strut bar, sway bar, balans stange,ukrute)

Sve vezano uz držanje ceste

Moderatori: stressman, Vjeko

Re: Torziona sipka (+ strut bar, sway bar, balans stange,ukrute)

PostPostao/la GrofDracula » 19 kol 2008, 10:39

meni pukao jedan vanjski nosac, jel to moze utjecati na sta vazno, jer ko zna koliko se vozim tako. danas odo po novi nosac, mislim da dodje oko 10 €
Opel Calibra 16V RedBitch
http://youtu.be/xcI_-pPcKgU
Avatar korisnika
GrofDracula
OCC - Moderator
OCC - Moderator
 
Postovi: 3693
Pridružen: 14 srp 2006, 10:01
Lokacija: Edmonton (Ca)

Re: Torziona sipka (+ strut bar, sway bar, balans stange,ukrute)

PostPostao/la fille » 01 pro 2008, 15:29

evo jedno pitanje u vezi sa temom...
da li se balans stanga moze staviti na kadetta D ako je motor stavljen, da li ima mjesta da se provuce, ili treba vadit motor pa ju zavuc, jer znam da je na dva selena privrnuta na karoseriju iza motora i iznad mjenjaca...
fille
Max speed: 50km/h
Max speed: 50km/h
 
Postovi: 44
Pridružen: 03 ruj 2007, 13:15
Lokacija: Rijeka

Re: Torziona sipka (+ strut bar, sway bar, balans stange,ukrute)

PostPostao/la Kadja » 01 pro 2008, 16:30

ne treba vadit motor. ja sam kod sebe propeljao, a motor je bio nutra. jedino je malo teže prišarafit ju za firewall
Insignia sport tourer 2.0 cosmo exclusive

.::Kadett_E_C16NZ::. -GARAŽA 1
.::Astra H 1.7cdti::. -GARAŽA 2
Avatar korisnika
Kadja
OCC - Član Opel Kluba
OCC - Član Opel Kluba
 
Postovi: 1369
Pridružen: 29 kol 2006, 21:29
Lokacija: Zagreb, Dugave

Re: Torziona sipka (+ strut bar, sway bar, balans stange,ukrute)

PostPostao/la fille » 02 pro 2008, 15:57

hvala... :bouncing:
fille
Max speed: 50km/h
Max speed: 50km/h
 
Postovi: 44
Pridružen: 03 ruj 2007, 13:15
Lokacija: Rijeka

Re: Torziona sipka (+ strut bar, sway bar, balans stange,ukrute)

PostPostao/la kadett c » 09 pro 2008, 18:00

balans stange su dobra stvar za zavoje...neki su stavljali i po dvije balans stange cuo sam da se dosta dobija na stabilnosti po zavojima...predlazem da ju stavis.. :smile:
kadett c
Max speed: 100km/h
 
Postovi: 65
Pridružen: 29 lis 2008, 14:19
Lokacija: crikvenica

Re: Torziona sipka (+ strut bar, sway bar, balans stange,ukrute)

PostPostao/la fille » 15 pro 2008, 18:47

stavit cu je ja cim uhvatim vremena,
nego jos nesto, di bi se mogle nac one gumice koje idu na vijke kojima se torzionka pricvrscuje za ramena? nove naravno... starih imam i ja ali su popucale od godina i svega...
fille
Max speed: 50km/h
Max speed: 50km/h
 
Postovi: 44
Pridružen: 03 ruj 2007, 13:15
Lokacija: Rijeka

Re: Torziona sipka (+ strut bar, sway bar, balans stange,ukrute)

PostPostao/la Terminator » 20 tra 2009, 21:03

34kune dojde 1koplet trebas dva

imam i torzionku ak trebas
Avatar korisnika
Terminator
Max speed: 350km/h
 
Postovi: 908
Pridružen: 05 ruj 2005, 22:36

Re: Torziona sipka (+ strut bar, sway bar, balans stange,ukr

PostPostao/la Lija13 » 13 lip 2010, 17:48

kad se vec prica o ovome--imali iko za corsu A balans stangu ??..koliko para
Lija13
Max speed: 50km/h
Max speed: 50km/h
 
Postovi: 14
Pridružen: 19 tra 2010, 21:58
Lokacija: BiH Zavidovici

Re: Torziona sipka (+ strut bar, sway bar, balans stange,ukr

PostPostao/la sven » 26 stu 2010, 11:03

Slika

ovo mi izgleda prilicno jednostavno za napravit. jel to strut, sway, balans ili nesta cetvrto? cemu to sluzi? hoce bolje drzat u zavojima ako to stavim na auto? jel zna netko di se stavlja na corsu c?
Kadett GSI 16v 1989. C20XE
Avatar korisnika
sven
Max speed: 100km/h
 
Postovi: 99
Pridružen: 02 vel 2010, 14:40
Lokacija: Vukovar

Re: Torziona sipka (+ strut bar, sway bar, balans stange,ukr

PostPostao/la astra_f_gsi » 26 lip 2012, 14:47

balas stanjga je jako bitna kod auta po gotovi za zavoje ..... ulazis u desni zavoj lijevi prednji kotac ide ili vilica ide gore a desni stice prema dole da nebi drugi kotac gubio trakciju sa podlogom zato sa stavljaju deblje balans stanjge ja bi ti preporucio da stavis od gsi-a ako nemas neku drugu opciu imas i verzie donjeg dijela di se vezi za vilice i prednji vezni lim smanjuje uvijenje vilica i krivinama i naravni povezivanje muldi da si ukrutis gornji dio bolji odaziv na volanu takoder u krivinama pozzzz :bye:
vektra a td isuzu
astra-f-gsi
calibra 4x4 turbo
corsa c 1,4 sport
peugot 407 sw 2,0 hdi 136hp
astra_f_gsi
Max speed: 220km/h
 
Postovi: 365
Pridružen: 05 srp 2009, 13:52
Lokacija: porec,munchen(istra)

Re: Torziona sipka (+ strut bar, sway bar, balans stange,ukr

PostPostao/la anddro » 15 lip 2016, 17:28

E ovako! Pitanje...
Priliko prelazaka preko ležećih, i to u onom trenutku kad se počnem peti na njega, čuje mi se taj zvuk cviljenja, kao da je nešto "nategnuto" i onda ga popusti! Najčešće mi se to "skripljanje" javlja poslije kiše! Dok je suho, nekad
Malo sam čitao ovdje, većina kaže da su otišle gumice balans štange! Ja u ovlašteni servis odem, promjenu mu gumice, ali opet škripi! Kad je suho bilo nisam cuo, ali neki dan kisa, i danas mi se opet cuje! :(
Znaci bacio sam pare bez veze na promjenu tih gumica... :( Imate li ideju, sto bi još moglo da bude?! Počinje me nervirati lagano taj zvuk, želim ga se riješiti !!!
Hvala, Lp
Avatar korisnika
anddro
Max speed: 50km/h
Max speed: 50km/h
 
Postovi: 13
Pridružen: 18 ožu 2014, 10:23
Lokacija: Mostar (BiH)

Re: Torziona sipka (+ strut bar, sway bar, balans stange,ukr

PostPostao/la tom1961 » 16 lip 2016, 11:55

Pusti servis da ti dijagnosticira, oni jedva čekaju da ti promijene nešto pod "sami ste to tražili" i onda, naravno, ne priznaju reklamaciju.

Drugi put reci da ti škripi i ne miči se dok ne otkriju. Mjesta na kojima škripi stvarno može biti mnogo i metoda pokušaja i pogrešaka je obično skupa.
Kad ti brzina prijeđe 100 km/h više ne voziš nego - gađaš.
Avatar korisnika
tom1961
Max speed: 400km/h
 
Postovi: 2005
Pridružen: 17 ruj 2009, 00:20
Lokacija: Zagreb/Sveta Nedelja

Re: Torziona sipka (+ strut bar, sway bar, balans stange,ukr

PostPostao/la anddro » 16 lip 2016, 12:31

tom1961 napisao:Pusti servis da ti dijagnosticira, oni jedva čekaju da ti promijene nešto pod "sami ste to tražili" i onda, naravno, ne priznaju reklamaciju.

Drugi put reci da ti škripi i ne miči se dok ne otkriju. Mjesta na kojima škripi stvarno može biti mnogo i metoda pokušaja i pogrešaka je obično skupa.


Istina je sve to sto si rekao!
Kad se podvuče crta, onda nam majstori i ne trebaju! Svatko može biti majstor, pa i ja! Izmijeniti ću sve sto mislim, potrošiti brdu love ali cu jednom pogoditi sto uzrokuje to škripanje! Isto tako i oni rade ccc
Avatar korisnika
anddro
Max speed: 50km/h
Max speed: 50km/h
 
Postovi: 13
Pridružen: 18 ožu 2014, 10:23
Lokacija: Mostar (BiH)

Re: Torziona sipka (+ strut bar, sway bar, balans stange,ukr

PostPostao/la tom1961 » 16 lip 2016, 16:06

Svi su lijeni potruditi se i pronaći točno gdje škripi.

Jedan bude gore i ljulja auto kao manijak, a drugi je dolje i sluša. Pomaže i pipanje rukom svih dijelova gdje se nešto dodiruje, vrti, oslanja, kliže... ne bi vjerovao, i kugla ili krajnik znaju tako škripati. Ja sam to čak znao rješavati ubrizgavanjem manje količine motornog ulja medicinskom injekcijom kroz zaštitnu gumicu. Naravno, to samo ako kugla ili krajnik nemaju lufta. Ali najprije moraš biti potpuno siguran što točno škripi.
Kad ti brzina prijeđe 100 km/h više ne voziš nego - gađaš.
Avatar korisnika
tom1961
Max speed: 400km/h
 
Postovi: 2005
Pridružen: 17 ruj 2009, 00:20
Lokacija: Zagreb/Sveta Nedelja

Re: Torziona sipka (+ strut bar, sway bar, balans stange,ukr

PostPostao/la anddro » 16 lip 2016, 16:16

tom1961 napisao:Svi su lijeni potruditi se i pronaći točno gdje škripi.

Jedan bude gore i ljulja auto kao manijak, a drugi je dolje i sluša. Pomaže i pipanje rukom svih dijelova gdje se nešto dodiruje, vrti, oslanja, kliže... ne bi vjerovao, i kugla ili krajnik znaju tako škripati. Ja sam to čak znao rješavati ubrizgavanjem manje količine motornog ulja medicinskom injekcijom kroz zaštitnu gumicu. Naravno, to samo ako kugla ili krajnik nemaju lufta. Ali najprije moraš biti potpuno siguran što točno škripi.


Hvala na pomoći!
Jedino u što sam siguran jeste da se javi kad se popnem na ležeći i da zvuk dolazi od prednjeg dijela auta! Za ostalo nisam siguran, ne mogu skontati sto točno škripi! :(
Najgore od svega toga, kad sam krug bacao sa majstorom i prelazio preko par ležećih, ništa nije škripilo! Ma da se čovjek upuca! ccc
Avatar korisnika
anddro
Max speed: 50km/h
Max speed: 50km/h
 
Postovi: 13
Pridružen: 18 ožu 2014, 10:23
Lokacija: Mostar (BiH)

PrethodniSljedeće

Vrati se na: Ovjes, upravljanje, kočnice i kotači

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost