Torziona sipka (+ strut bar, sway bar, balans stange,ukrute)

Sve vezano uz držanje ceste

Moderatori: stressman, Vjeko

Torziona sipka (+ strut bar, sway bar, balans stange,ukrute)

PostPostao/la Kadja » 11 ožu 2007, 23:10

kolko je to bitna stvar?
naime moj stari kadet 1.6 ima navedenu
a ovaj novi 1.3 nema.

dali da prebacim to na novog?
kolko znam ta sipka sluzi da obe vilice vraca u pocetni polazaj.
Insignia sport tourer 2.0 cosmo exclusive

.::Kadett_E_C16NZ::. -GARAŽA 1
.::Astra H 1.7cdti::. -GARAŽA 2
Avatar korisnika
Kadja
OCC - Član Opel Kluba
OCC - Član Opel Kluba
 
Postovi: 1352
Pridružen: 29 kol 2006, 21:29
Lokacija: Zagreb, Dugave

PostPostao/la Kevin » 11 ožu 2007, 23:28

to bi meni dobro doslo posto imam prebijesnu mashinu :bite:
"Strive for perfection in everything you do.
Take the best that exists and make it better.
When it does not exist, design it."
Avatar korisnika
Kevin
OCC - Moderator
OCC - Moderator
 
Postovi: 5225
Pridružen: 12 lis 2005, 09:15
Lokacija: Zagreb

PostPostao/la Kadja » 11 ožu 2007, 23:40

mozda sasije u koje se ugradjivala slabija masina od 1.6
nemaju tu stangu.
to se zove i balans stanga.
Insignia sport tourer 2.0 cosmo exclusive

.::Kadett_E_C16NZ::. -GARAŽA 1
.::Astra H 1.7cdti::. -GARAŽA 2
Avatar korisnika
Kadja
OCC - Član Opel Kluba
OCC - Član Opel Kluba
 
Postovi: 1352
Pridružen: 29 kol 2006, 21:29
Lokacija: Zagreb, Dugave

PostPostao/la Kevin » 11 ožu 2007, 23:42

da, koliko ja znam ukrucuje ovijes i cini ga stavilnijim...
"Strive for perfection in everything you do.
Take the best that exists and make it better.
When it does not exist, design it."
Avatar korisnika
Kevin
OCC - Moderator
OCC - Moderator
 
Postovi: 5225
Pridružen: 12 lis 2005, 09:15
Lokacija: Zagreb

PostPostao/la Kadja » 11 ožu 2007, 23:52

tebi bi to pasalo od kadetta E. kraci su nam identicni.
pitanje dal imas predvidjene rupe za pritegnut tu stangicu.

predpostavljam da tvoj dobro lezi po zavojma,
tak da je ta stanga vise manje nepotrebna?
Insignia sport tourer 2.0 cosmo exclusive

.::Kadett_E_C16NZ::. -GARAŽA 1
.::Astra H 1.7cdti::. -GARAŽA 2
Avatar korisnika
Kadja
OCC - Član Opel Kluba
OCC - Član Opel Kluba
 
Postovi: 1352
Pridružen: 29 kol 2006, 21:29
Lokacija: Zagreb, Dugave

PostPostao/la stressman » 11 ožu 2007, 23:54

Balans štanga smanjuje naginjanje vozila pri prolazu kroz zavoj. Kad se kotač "uvuče" pod blatobran, preko balans-štange se prenese sila na drugi kraj ovjesa, te "uvuče" i drugi kotač.
das "C" projekt

VW Scirocco '84. - daily beater
Avatar korisnika
stressman
OCC - Moderator
OCC - Moderator
 
Postovi: 4093
Pridružen: 04 srp 2005, 10:15
Lokacija: Donja Zelina & ZG

PostPostao/la Mr_G » 12 ožu 2007, 00:31

Upravo tako. Za krivine...

Za kevina, obavezno donji strut bar da ukroti Zvjer... A može i gornji, no doljnji je bitniji... ;)
Mr_G
Max speed: 400km/h
 
Postovi: 2028
Pridružen: 26 ruj 2005, 15:26

PostPostao/la Bero » 12 ožu 2007, 05:30

strut sluzi prilikom ulaska u zavoj...

dakle ulazis u zavoj i sva tezina auta ti odlazi na prednji vanjski kotac...

strut sluzi tome da tu silu prenese i na drugu muldu...
Rent-a-paintball
Dovodimo paintball k Vama ili Vi mozete doci i zaigrati na jednom od nasih terena.
Informacije na PM ili 099 801 22 10
Avatar korisnika
Bero
Max speed: 170km/h
 
Postovi: 272
Pridružen: 09 kol 2006, 20:46
Lokacija: Križevci

PostPostao/la Mr_G » 12 ožu 2007, 10:30

OK. Možda je strut krivi naziv. Znači ono na šta sam mislio je donja ukruta ovjesa, odnosno mosta. Znači nisam mislio na balans štangu...


Donja ukruta mosta je izuzetno bitna za ravni start. Pogotovo na kadetu koji ima relativno mekan i savitljiv most..
Mr_G
Max speed: 400km/h
 
Postovi: 2028
Pridružen: 26 ruj 2005, 15:26

PostPostao/la Kadja » 12 ožu 2007, 23:17

zakljucak: obavezno stavit tu torzionu sipku.
i povezati mostove-kao sto je kevin to rijesio.
Insignia sport tourer 2.0 cosmo exclusive

.::Kadett_E_C16NZ::. -GARAŽA 1
.::Astra H 1.7cdti::. -GARAŽA 2
Avatar korisnika
Kadja
OCC - Član Opel Kluba
OCC - Član Opel Kluba
 
Postovi: 1352
Pridružen: 29 kol 2006, 21:29
Lokacija: Zagreb, Dugave

PostPostao/la Mr_G » 12 ožu 2007, 23:37

Neznam jel to kevin napravio, ja sam povezao most...

Evo usporedbe radi. 2.0 16V motor iz kadetta u lanosu (lanos ima identično podvozje i karoseriju ispod vanjskih limova), nemožeš krenuti prvu i drugu ravno.. Ne zato što je auto sje*an, jer auto je iz 2001 godine. Nego od siline momenta motora na kratkoj getribi se cijela karoserija uvija u startu... I kako sam to riješio? Stavio sam šipku dolje koja povezuje most... Nakon toga auto se izvija na startu, ali kreće relativno ravno... :D ;)
Mr_G
Max speed: 400km/h
 
Postovi: 2028
Pridružen: 26 ruj 2005, 15:26

PostPostao/la dvoracek » 12 ožu 2007, 23:41

kolko ja znam
strut bar je gornja sipka
sway bar je donja sipka :)

strut ucvrscava karoseriju, a sway kotace da mozes bolje kroz zavoje
Nissan Primera p11 1.8 16v+lpg
Avatar korisnika
dvoracek
Max speed: 300km/h
 
Postovi: 755
Pridružen: 15 kol 2005, 16:22
Lokacija: Velika Gorica

PostPostao/la Bero » 12 ožu 2007, 23:44

ako zelis smanjit opterecenje na muldama i dobit stabilnost - go for it :)

uglavnom ja toplo preporucam da to stavis :bye:
Rent-a-paintball
Dovodimo paintball k Vama ili Vi mozete doci i zaigrati na jednom od nasih terena.
Informacije na PM ili 099 801 22 10
Avatar korisnika
Bero
Max speed: 170km/h
 
Postovi: 272
Pridružen: 09 kol 2006, 20:46
Lokacija: Križevci

PostPostao/la Mr_G » 12 ožu 2007, 23:47

Postoji torzionka koja povezuje škarice blizu kotača i sama šipka je gibljiva (fiksirana u selenima).

No ono o čemu ja pričam je nešto što povezuje škarice, odnosno lijevi i desno most zajedno, fiksno...

Gornja šipka za mulde je manje važna za start i ona se i manje osjeti, nešto sitno u krivinama i to na mekšim autima...

Posted after 1 minute 3 seconds:

BTW, ja torzionku imam serijski, a stavio sam i gornje i donje ukrute...
Mr_G
Max speed: 400km/h
 
Postovi: 2028
Pridružen: 26 ruj 2005, 15:26

PostPostao/la stressman » 13 ožu 2007, 09:24

Čovjek je pitao za balans štange, a vi palamudite o strut barovima :doh:
das "C" projekt

VW Scirocco '84. - daily beater
Avatar korisnika
stressman
OCC - Moderator
OCC - Moderator
 
Postovi: 4093
Pridružen: 04 srp 2005, 10:15
Lokacija: Donja Zelina & ZG

Sljedeće

Vrati se na: Ovjes, upravljanje, kočnice i kotači

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 3 gostiju