Podrhtavanje pri kretanju Astra 1.6 16V, NJOY

Sve vezano uz motor i prijenos snage na cestu

Moderatori: stressman, baldimor

Podrhtavanje pri kretanju Astra 1.6 16V, NJOY

PostPostao/la monolith » 10 sij 2006, 16:36

Dakle, kako je u naslovu navedeno auto mi podrhtava pri kretanju (prva brzina)! Prilikom laganog otpuštanja kvačila i dodavanja gasa auto počne poskakivati i podrhtavati (krećem s otprilike 1250 - 1500 okretaja)! Bio sam na servisu i rekli su da sumnjaju na potisnu ploču (ili korpu) spojke! Prešao sam 82000 km a ovo mi se počelo dešavati prošle godine ali jedva primjetno! Na samom početku to bi se dešavalo kad je auto hladan a kasnije je sve u redu! Neki dan mi je auto, nakon što sam ga upalio (vani je bilo -3), stvarno počeo cukati i mislio sam da će se ugasiti! Kad se zagrijao na radnu temp, malo sam se španao :bouncing: (do limitatora u 3 i 4 pa onda naglo kočenje i ponovno, nekoliko puta) i danas je sve OK. Moje je mišljenje također da nešto ne valja u sistemu uključivanja spojke (potisna ploča), ali da li je moguće da jedan dan radi ok a drugi dan cuka i kad je auto zagrijan! Hvala na odgovorima!

Edit by Šile: Naslov
Slika
Avatar korisnika
monolith
Max speed: 170km/h
 
Postovi: 177
Pridružen: 04 stu 2005, 10:10
Lokacija: Zagreb

PostPostao/la Helder » 10 sij 2006, 17:06

Nisi napisao koji auto.

Vjerojatno je potisna ploča spojke. Meni se isto na jednom autu događalo, ali nakon što sam staru lamelu zamijenio novom. Kad je auto bio hladan javljalo se podrhtavanje, koje bi onda, kako bi se auto zagrijao, nestalo. Ali stvari s tim su jako čudne. Kad bi bilo prehladno ili pretoplo, bilo bi dobro. Najviše je podrhtavalo i cukalo na temperaturama od 0-10°C, ujutro, posebno kad je bilo vlažno. Mislim :puzzled: ...loši materijali izvedbe, nema druge.
Helder
Max speed: 50km/h
Max speed: 50km/h
 
Postovi: 32
Pridružen: 09 pro 2005, 22:38
Lokacija: Zg

PostPostao/la monolith » 10 sij 2006, 17:28

Sorry, auto je Astra 1.6 16V, NJOY! Imaš pravo, navedeni simptomi se događaju samo na tim temperaturama oko 0 stupnjeva! Kako sad doskočiti tome! Mislim se ovako voziti do 90000 kad mi je veliki servis! Na njemu ću promijeniti i lamelu i potisnu ploču ali mislim staviti nekog drugog proizvođača, SACHS ili nešto slično mi se čini OK! Kakva su tvoja iskustva?
Avatar korisnika
monolith
Max speed: 170km/h
 
Postovi: 177
Pridružen: 04 stu 2005, 10:10
Lokacija: Zagreb

PostPostao/la bojan » 10 sij 2006, 18:25

nosac motora isto, ili one gume na samom nosacu da su pokidane.
Mr. Manuelna Getriba
Avatar korisnika
bojan
Max speed: 350km/h
 
Postovi: 1100
Pridružen: 04 kol 2005, 23:49
Lokacija: Slavonski Brod

PostPostao/la Mr_G » 11 sij 2006, 08:56

Prije će biti nosač motora nego lamela. Al dobro.

No, ono na što sigurno nisi sumnjao su svječice i kablovi. I resetiraj ECU.
Mr_G
Max speed: 400km/h
 
Postovi: 2028
Pridružen: 26 ruj 2005, 15:26

PostPostao/la monolith » 11 sij 2006, 15:33

Vidiš Mr G., možda si u pravu! Ponekad mi se zna dogoditi da kad upalim auto, prvih 10 sekundi rada trokira kao na 2 ili 3 cilindra! Nakon što dodam gas opet sve OK. Kako da resetiram ECU! Odspajanjem kleme na akumulatoru? To sam napravio prije mjesec dana! Nije bilo neke razlike ali je zato nakon malo "razvrtavanja" motora cukanje nestalo, za sada! Ne znam kako će biti dalje! Hvala na odgovorima!
Avatar korisnika
monolith
Max speed: 170km/h
 
Postovi: 177
Pridružen: 04 stu 2005, 10:10
Lokacija: Zagreb

PostPostao/la Mr_G » 11 sij 2006, 15:40

distributor ako ga imaš također. Hladno mu je pa se kondenzira vlaga, pa dok ju ne potroši... Neznam koji motor imaš gore, ali mene često muči ištekavanje kablova sa svječica i to uvijek na srednja 2 cilindra... Fiksiraš kablove i sve pet...

Inače ta trzanja ti potječu ili od paljenja, ili od smjese benzina (injectori). Rijetko se radi o mehaničkom kvaru u getribi ili na nosačima...
Mr_G
Max speed: 400km/h
 
Postovi: 2028
Pridružen: 26 ruj 2005, 15:26

PostPostao/la Zvjer » 11 sij 2006, 16:02

Prije ce biti kablovi nego svijecice, po nedavnom iskustvu ako je rijec o ostrom cukanju. A ako ne prima gasa pri odredjenim okretajima onda su nutra svjecice s krivom toplinskom vrijednosti.
Garaža: Corsa OPC
Slike s vjenčanja: Zvjer.com
Male laži zavade velike ljude - Jerko Čilaš, 17.5.2009.
Avatar korisnika
Zvjer
OCC - Administrator
OCC - Administrator
 
Postovi: 8616
Pridružen: 20 lip 2005, 15:35
Lokacija: Zagreb, Klara

PostPostao/la monolith » 11 sij 2006, 17:08

I meni se čini da je prije kvar na motoru nego na mehaničkim dijelovima spojke! Probat ću ubaciti neki Injector Cleaning sredstvo pa da vidim da li će biti poboljšanja! Ako bude isto onda ću promijeniti kablove i svjećice! Mislim da će biti jeftinije od kompleta potisne ploče i spojke (oko 1800 kuna + rad)!

BTW, motor je 1.6 16V, Z16XE (74 kW/100 HP), godina proizvodnje 2003!!


--
connected by deejay :dj:
Avatar korisnika
monolith
Max speed: 170km/h
 
Postovi: 177
Pridružen: 04 stu 2005, 10:10
Lokacija: Zagreb

PostPostao/la Zvjer » 11 sij 2006, 17:31

Dobit ces po njuski zbog ne spajanja postova.
Kablovi ti kostaju oko 350kn a GM svjecice oko 20kn/kom.
Garaža: Corsa OPC
Slike s vjenčanja: Zvjer.com
Male laži zavade velike ljude - Jerko Čilaš, 17.5.2009.
Avatar korisnika
Zvjer
OCC - Administrator
OCC - Administrator
 
Postovi: 8616
Pridružen: 20 lip 2005, 15:35
Lokacija: Zagreb, Klara

PostPostao/la Mr_G » 12 sij 2006, 09:43

Prvo ti kupi kablove i svječice pa onda ostalo... Ali prije toga digni onu plastiku i vidi dali su se možda kablovi ištekali sa svječica...

Novi je auto, nema šta drugo biti. Kakva fuckin spojka! :D
Mr_G
Max speed: 400km/h
 
Postovi: 2028
Pridružen: 26 ruj 2005, 15:26

Kerozin riješio problem!!!

PostPostao/la monolith » 23 sij 2006, 09:50

Baš tako! Kerozin riješio problem! Naime, injektori su bili zaprljani i auto se pri kretanju ponašao baš kao neka stara kanta s upaljenim čokom! Otišao kod majstora, digli plastični pokrov s motora, provjerili sve kablove i svječice, provjerili nosače motora i sklop spojke i sve je OK! Dakle, prijedlog je bio da se kupi neki injektor reiniger und ventil saubermachen geflussichkeit (ili slično :smile: )! Odabir je pao na Castrol tekućinu od 500 ml! Na njoj piše da sadrži kerozin i još neke kemikalije! Uputstvo također navodi da se na 10 l benzina smije staviti MAX 10 ml tekućine pa tako cijela boca traje nekih 500 litara goriva! Prvo se tekućina ubaci u prazan rezervoar i potom ga se napuni do vrha! Nakon 100 km vožnje s tim aditivom vidljivo je poboljšanje u radu motora! Nisam siguran da li je to subjektivan dojam ali čini mi se kao da motor sad lakše i brže nabire okretaje a podrhtavanju pri kretanju ni traga! Eto, mislim da je problem riješen! Cijena tog aditiva je 56 kuna u Molydon-u!
Avatar korisnika
monolith
Max speed: 170km/h
 
Postovi: 177
Pridružen: 04 stu 2005, 10:10
Lokacija: Zagreb

PostPostao/la tomo » 01 ožu 2006, 08:10

je li to osjećaj kao da ima veze sa prijenosom tj. kotačima ili sa motorom
VIVA LA OPEL
Astra classic II 1.6 twinport
golf V 1.9 tdi
tomo
Max speed: 100km/h
 
Postovi: 86
Pridružen: 05 lis 2005, 07:33
Lokacija: ZAGREB, ŠPANSKO

PostPostao/la monolith » 06 ožu 2006, 10:54

Osjećaj je kao da krećeš pod čokom, kao da se motor na trenutak guši pa onda kad uhvati, krene! Pošto sam nedavno ugradio plin i ovog problema na drugom gorivu nema, zaključio sam da je problem s injektorima! Kao što je pisalo u jednom od prethodnih postova, Castrol aditiv za gorivo je uklonio to podrhtavanje pri kretanju kad se vozim na benzin!
Avatar korisnika
monolith
Max speed: 170km/h
 
Postovi: 177
Pridružen: 04 stu 2005, 10:10
Lokacija: Zagreb

PostPostao/la tomo » 07 ožu 2006, 07:59

da prvo probaš to počistiti sa aditivima, pa ako ne ide jedno po jedno čisti ili mijenjaj, kreni od jeftinijih dijelova, tako je i meni samo čiščenje pomoglo
VIVA LA OPEL
Astra classic II 1.6 twinport
golf V 1.9 tdi
tomo
Max speed: 100km/h
 
Postovi: 86
Pridružen: 05 lis 2005, 07:33
Lokacija: ZAGREB, ŠPANSKO

Sljedeće

Vrati se na: Motor, mjenjač i pogon

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 4 gostiju