Volt!

Sve vezano uz ostatak GM familije: Chevrolet, Buick, Pontiac, GMC, Saturn, Hummer, Saab, Cadillac i naravno Holden i Vauxhall.

Moderator: Kiščina

Pravila foruma
Ovaj podforum služi za sve iz GM familije, a što nije Opel, uključujući razne vijesti i eventualne vlastite garaže koje morate prefiksirati s "Garaža: ".

Volt!

PostPostao/la Zvjer » 15 sij 2007, 16:31

Slika

CHEVROLET VOLT - PRVI OBRNUTI HIBRID
TURBOBENZINAC 1.0 POKREĆE GENERATOR OD 53 KW

Više nema dvojbe - Chevrolet Volt glavni je novitet salona u Detroitu, koji je za posjetitelje otvoren do 21. siječnja. O njemu smo već pisali….., a zbog njegove važnosti zanimljive koncepcije, objasnit ćemo osnovne tehnološke značajke. Za razliku od Toyote Prius, koja je prvenstveno benzinski, pa tek potom električni automobil, Volt je tzv. ‘otvoreni hibrid’. Prvenstveno (primarno), je elektromobil, a tek potom (sekundarno) i automobil pokretan motorom s unutrašnjim izgaranjem.

Kompaktan automobil dugačak 4,18 m, bogato je opremljen, ima automatski klima uređaj i neobičan pogon E-flex. Prednje kotače pokreće izmjenični elektromotor snage 120 kW (163 KS), koji se, poput golemog mobitela, pokreće iz paketa litij-ionskih baterija. Istosmjerna se struja preko DC/AC pretvarača (invertera ) pretvara u izmjeničnu. Prednost takve koncepcije je što se može koristiti AC elektromotor, koji je lakši i manji, ima veći stupanj korisnog djelovanja i bolje podnosi kratkotrajna preopterećenja. Problem je jedino što treba nešto zahtjevnije upravljanje.


AC elektromotor snage 120 kW snagu dobiva iz dva izvora: iz paketa litij-ionskih baterija, preko DC/AC pretvarača (invertera) ili iz generatora od 53 kW, kojeg pokreće jednako snažan trocilindarski benzinac 1.0 s turbopunjačem

Doseg s jednim punjenjem od 40 milja (65 km) u startu je malo koga oduševio, no prema napravljenoj studiji, za 78 posto Amerikanaca to je dovoljno. Uređaj se u noći puni iz kućne mreže od 110V, u vremenu od pet sati. Dakle, većina kupaca moći će koristiti automobil na struju, ali nije problem ni ako treba ići dalje. Pod prednjom haubom ugra?en je trocilindarski benzinski motor 1.0 ccm, s turbopunjačem. Napaja se bioetanolom ili gorivom E85 (bioetanol sa 15% benzina), a u pripremi je i verzija na biodizel.

Razvija 72 KS te pokreće jednako snažan električni generator od 53 kW. Kad se struja dobiva isključivo iz generatora, prosječna je potrošnja 4,7 litara. Spremnik etanola obujma 45 litara dovoljan je za 965 km, te je ukupna autonomija, s punim spremnicima struje i bioetanola - 1030 km. Kad se koristi potpuni kapacitet oba izvora, Volt do 100 km/h ubrzava za samo 8,5 s. Najveća je brzina, radi štednje, ograničena na 192 km/h (120 mp/h). Bez blokade bilo bi moguće deset posto brže.


Pogonski elektromotor snage 120 kW prilikom kočenja i usporavanja prelazi na generatorski program te kinetičku energiju automobila pretvara u električnu i dopunjuje akumulator

Chevrolet Volt u električnom pogonu ispunjava kriterije ZEV (zero emission vehicle), dakle automobila s emisijom nula. Računajući cjelokupni radni ciklus Volt, po američkim standardima, spada u skupinu ULEV vozila (ultra low emission vehicle). To je nešto oštrije od normi koje će od 2009. propisivati norme Euro 5. Prve će se serije isporučivati u Californiju, gdje su najstroži propisi i gdje je i Toyota Prius najprije postigla uspjeh. Zbog toga je Volt najsnažniji odgovor GM-a Toyoti, koja ga planira skinuti s položaja najvećeg proizvođača automobila na svijetu

Izvor: AutoGodine
http://www.autogodine.hr/tehnika/2007/0 ... ti_hibrid/

SarajevoX: Volt fotogalerija
http://www.sarajevo-x.com/clanak/070107007/slike
Garaža: Corsa OPC
Slike s vjenčanja: Zvjer.com
Male laži zavade velike ljude - Jerko Čilaš, 17.5.2009.
Avatar korisnika
Zvjer
OCC - Administrator
OCC - Administrator
 
Postovi: 8616
Pridružen: 20 lip 2005, 15:35
Lokacija: Zagreb, Klara

PostPostao/la Mr_G » 15 sij 2007, 16:40

Lijepa stvarčica... :D

Još da naprave nešto manjih dimenzija... :lol:
Mr_G
Max speed: 400km/h
 
Postovi: 2028
Pridružen: 26 ruj 2005, 15:26

PostPostao/la PJV » 15 sij 2007, 21:22

ček benzinski motor indirektno napaja električni...wow


vrlo čudno da to prolazi u zemlji koja živi od krađe nafte...ne vjerujem da će to proći sve do zadnje kapi nafte... :smile:
-> U garaži Opel Astra H 1.4 16v
-> U mislima Yamaha R6 i ja gore

Klikni ako želiš OS bez malwarea -->http://www.kubuntu.com
Avatar korisnika
PJV
Max speed: 300km/h
 
Postovi: 886
Pridružen: 18 lip 2006, 00:44
Lokacija: Varaždin

PostPostao/la Zvjer » 16 sij 2007, 14:26

Pise ti lijepo da ce proci u Californiji zbog eko normi ;)
Od doma do na posao i slicne relacije to je cisti ZEV. A i kada se putuje s njim, ne zagadjuje puno.

Ja bi volio imati takvog jednog koji moze na cistu struju do posla i nazad i do birtije i nazad itd.. Cisto dovoljno :D
Garaža: Corsa OPC
Slike s vjenčanja: Zvjer.com
Male laži zavade velike ljude - Jerko Čilaš, 17.5.2009.
Avatar korisnika
Zvjer
OCC - Administrator
OCC - Administrator
 
Postovi: 8616
Pridružen: 20 lip 2005, 15:35
Lokacija: Zagreb, Klara

Re: Volt!

PostPostao/la *GM* » 04 pro 2007, 14:41

Preodličan koncept... :hyper:

Njega treba čipati da da više kilowata u preopterećenju... :rotfl:
GM4ever&back! GSI16V
*GM*
Max speed: 170km/h
 
Postovi: 117
Pridružen: 29 stu 2007, 15:53
Lokacija: Crnac

Re: Volt!

PostPostao/la skomre1 » 03 vel 2011, 10:20

Ovo se meni čini kao odlična stvar, jako dobro napravljena al sa jako velikom manom: $$$

Cijena u SAD-u iznosi oko 40 000 $, tj oko 30000€, s tim da kazu da ce cijena u EU bit veca za nekih 10k €.
A još dok dođe do nas? :puzzled:

http://www.youtube.com/watch?v=c9JuQqI6zyc
skomre1
Max speed: 50km/h
Max speed: 50km/h
 
Postovi: 2
Pridružen: 02 vel 2011, 00:37
Lokacija: Zaprešić

Re: Volt!

PostPostao/la mmariovk » 12 vel 2011, 18:29

U Evropi ce biti Opel Ampera i kostat ce od 42.000 eura pa navise.
Avatar korisnika
mmariovk
Max speed: 220km/h
 
Postovi: 354
Pridružen: 24 srp 2009, 13:36
Lokacija: Vinkovci


Vrati se na: GM familija

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost