Opel klub na testiranju Astre 1.6T

Na poziv Majde Lojo Pavlović za testiranje nove Astre, odazvali smo se s velikim uzbuđenjem! Bila je to pozivnica za gostovanje u Auto servisu kao klub ljubitelja marke Opel. Ideja je bila odlična, a ni Majda nakon emisije nije bila nezadovoljna s nama.

Na sljemenu smo se proveli odlično. Došli su dečki s tri različite Astre: Ivor, Fox i Kiš, te ja. To je bio dan za Astre, pa sam Corsu ostavio na King Crossu gdje smo se sakupili. Kada smo konačno stigli na odredište pod Sljemenskim putem uslijedio je pravi show. Prva ekipa je vozila s kamermanom u autu polakše (znate da se slika na kameri ne trese) i vratili su se ugodno iznenađeni autom. Kažu da je udobnost i luksuz na mjestu. U drugoj je turi vozio Fox. Čim je navukao OPC rukavice znali smo da mu Astra neće zaboraviti vožnju koja slijedi. Okrenuo je ključem i otišao put Sljemena. U povratku smo imali što za vidjeti. Naime, dimilo se je iz prednjih diskova vrlo vjerojatno kao nikad prije.

Fox je rekao da je temeljito testirao ovdjes i snagu, i premda je njegova OPC Astra daleko jača od testirane da je ugodno iznenađen performansama 1.6T agregata no prije svega ostaloga da je krajnje oduševljen ovjesom i držanjem u krivinama. Rekao je da je to ovjes kakav je Astra oduvijek trebala imati. Radi se o Wattovom ovjesu o kojem možete čitati rasprave na našem forumu.

Prema mom mišljenju, uz slaganje s mnogim pozitivnim komentarima na ponašanje ovjesa mogu samo reći da je 1.6T motor s produženim brzinama mjenjača odlično pogođen za automobil za svakodnevnu upotrebu, a koji uz to može i uštediti i preticati na otvorenoj cesti. Pod štednju prvenstveno mislim na to da ovakva Astra u prosjeku potroši litru manje od zvrkaste Corse OPC (1.6T 192KS), a produženi mjenjač automobilu zapravo omogućuje uglađenije ubrzanje i ugodniju vožnju istovremeno zadržavajući eksplozivnu snagu u trećoj brzini pogodnu za preticanje bez straha.

Nešto više o opremi čitajte u testu obične Astre 1.6 koju objavljujemo uskoro. Hvala Majda!