Dizelski motori Opel Insignie: potrošnja smanjena za 12%

  • Čistoća: ecoFLEX model od 160hp emitira samo 115 g / km CO 2
  • Zvuk: reducirana buka i vibracija zahvaljujući izmjenjenoj strategiji ubrizgavanja goriva

Rüsselsheim. Dizelski motori su značajno pridonijeli Europskoj priči o uspjehu Insignije. Više od 57 posto svih europskih zahtjeva za modele Opel Insignie vodeći su za dizel varijantu. Time je opelov tim inzinjera poboljsao spektar motora koji je spreman za 2012. Njihov je cilj bio daljnje smanjenje potrošnje i emisije bez utjecaja na snagu motora. Krajnji rezultat je da se potrošnja goriva i CO 2 emisija smanjila  dolje za 12 posto. Međutim povećana je razina udobnosti za vozaća i putnika isto kao i smanjena buka rada motora.2.0-litreni trio Insignije motora je sada opremljen sa Start / Stop tehnologijom. Potrošnja goriva motora je smanjena za 0,6 litara na 100 kilometara.Varijanta 2.0 CDTI ecoFLEX sa 118kW/160hp troši samo 4,3 l/100 km, a emitira samo 115g/km ugljičnog dioksida. U međuvremenu, njegova   sestra  sa 81kW / 110 KS koristi 4,4 l/100 km uz samo 116g/km.

Veća učinkovitost i manja emisija zbog boljeg sagorijevanja

Sve verzije 2.0 CDTI Insignije su opremljene inovativnom “Clean Tech” tehnologijom. Proces izgaranja je optimiziran u cilindru sa integriranim senzorom za tlak.Krajnji rezultat je značajno smanjenje dušičnih oksida i čađe čestica, dok je u isto vrijeme postignua optimalna potrošnje goriva.Svi 2.0 CDTI motori su opremljeni elektronski kontroliranim ispušnim plinovima. To znači da ispušni plinovi koji je hladi tada se vrate u postupku sagorijevanja, što rezultira nižom emisijom ugljičnog dioksida. Osim toga, ležajevi dvostruke bregaste osovine su promijenjene u iglasti ležaj, čime se smanjuje trenje i potrošnja.

Glatko, tiši rad

Opelovi inženjeri usmjereni su na strategije za ubrizgavanje goriva, kao način rješavanja tipičnih buke i vibracija povezanih s dizelskim motorima. Poboljšanja su najviše uočljiva u rasponu djelmičnog opterečenja. Treća generacija common-rail sustav radi s tlakom ubrizgavanja od 1.600 bara. Istodobno elektro-magnetski upravljane brizgaljke za ubrizgavanje goriva omogućuju veći broj ubrizgavanja u jednom ciklusu. To osigurava vrlo preciznu kontrolu izgaranja. Poboljšana kinematika između klipa i klipnjača, kao i revidirane ventil disk također smanjuju mehaničke zvukove te zvukove sagorijevanja. Rezonancija je suzbijena sa povećanom krutosti dijelova motora.Motori su dodatno izolirani od buke.

Izvor: Opel