Insignia 2012: Novosti

Od predstavljanja Insignia je osvojila više od 50 nagrada diljem svijeta uključujući i prestižnu “auto godine” titulu. Njeni kupci su učvrstili Insignijin uspjeh s preko 400.000 prodanih modela. S novim benzinskim motorima Insignia je spremna nastaviti svoj uspjeh u modelskoj godini 2012 s početnom cijenom od 23.330 €.

Novi benzinski motor 1.4 turbo s 140 konjskih snaga postavlja standarde u štedljivosti

Novi je 1.4T motor proizvod beskompromisnog “downsizinga”. U kombinaciji s 6-brzinskim ručnim mjenjačem, start/stop tehnologijom, novim servo volanom, aerodinamičnim podvozjem te 225/50 R17 gumama nikoga otpora kotrljanja ovaj je motor najštedljiviji u cijeloj klasi. U odnosu na prethodnika (1.8 atmosferski benzinac) CO2 emisije su smanjene za 45 g na 134 g/km, a okretni moment je za 15% povećan na 200 Nm. Prosječna potrošnja je smanjena za dvije litre na 5.7 l/100km.

Insignija 1.4 turbo ecoFLEX tako ubrzava do stotke za 10.9 sekundi sve do maksimalne brzine 205 km/h. Opelov top model je dostupan u ovoj varijanti kao sedan te sports tourer – s potrošnjom od 5.9 l/100km te emisijom CO2 od 139 g/km što također postavlja standarde i u karavan izvedbama vozila ovoga tržišnog segmenta. Po pitanju potrošnje Opel je dodatno radio na omjeru prijenosa brzina.

Novi električni servo (REPS: Rack Assist Electric Power Steering) po prvi puta viđen u Insigniji dodatno pojačava komfor. Njegove se karakteristike prilagođavaju uvjetima vožnje tako što ne ovise permanentno o hidrauličkoj pumpi i time pozitivno djeluju i na potrošnju goriva.

2.0 turbo 4×4: Više snage i okretnog momenta uz manju potrošnju

Dvolitraš s turbo prednabijanjem i direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindre te odličnim pogonom na sve kotače ulazi u novu godinu s povećanjem od 30 konjskih snaga. Dostupan je s 6-stupanjskim ručnim i automatskim mjenjačem. Motor isporučuje 250 KS te 400 Nm okretnog momenta (ranije 350). Ovaj model juri do stotke za samo 7.5 s, a krajnja je brzina elektronski limitirana na 250 km/h.

2.0 turbo je impresivan dokaz o tome da povećanje snage i smanjenje porošnje goriva mogu ići ruku pod ruku. Zahvaljujući start/stop sustavu i gumama niskog otpora kotrljanja Opel je uspio smanjiti potrošnju goriva te emisije CO2 na 8.4 l/100km te 197 g/km (ranije 8.9 l/100km te 209 g/km).

Start/stop sustav

Start/stop sustav će uskoro biti dostupan i sa slabijim 2.0T benzincem s 220 KS što će uz već spomenute gume niskoga otpora kotrljanja te aerodinamično podvozje potrošnju smanjiti na 7.6 l/100km.

Infotainment sustav

Novi Navi 600 i Navi 900 Europa nude nekoliko novosti u odnosu na dosadašnje CD/DVD modele. Kao prvo, karte se od sada pune na SD memorijske kartice. Uz već postojeće POI (points of interests) novi se mogu natočiti na karticu. Uz dosadašnje najbrže i najkraće rute vozač dodatno može odabrati i najekonomičniju rutu. Navi 900 Europa dodatno nudi i prepoznavanje govora te log book funkcionalnost s opcijom razdvajanja privatnih od poslovnih puteva. Visokokvalitetni Infinity audio sustav je i dalje dostupan.

Prednja kamera s dodatnim funkcijama

Uz već ranije dostupnu funkcionalnost asistenta dugih svjetala (samo u kombinaciji s AFL+) prednja kamera od sada je sposobna i detektirati potencijalni frontalni sudar te obavijestiti vozača o tome zvučnim i svjetlosnim signalom. Ova se funkcionalnost automatski aktivira pri vožnjama bržim od 40 km/h.

Novi interijer

Premium koža “indian night” dostupna je kao opcija, a krasi ju kombinacija visoko kvalitetne crne kože i kontrastnog šivanja u boji šampanjca. Vanjski je izgled moguće dobiti u tamno plavoj “Luxor” boji koja se ovisno o uvjetima u noći presijava u plavo-ljubičastu. Elegantna će silueta Insignije biti zaokružena ponudom novih aluminijskih kotača u nadolazećim mjesecima.

Izvor: Opel