Regenerativno kočenje

Mnogo je pitanja i nagađanja o regenerativnom kočenju, stoga je vrijeme pojasniti neke stvari.

Amperin napredni sustav trenja kočnica maksimizira količinu energije dobivenu tijekom kočenja. On omogućava maksimalno regenerativno kočenje kroz električni motor, nadopunjuje baterije tijekom kočenja, i neprimjetno uključivanje trenja kočnica kada je pedala jače pritisnuta za brže zaustavljanje – sve neprimjetno vozaču. Ova kombinacija potpuno transparentno doseže od 100% regenerativnog kočenja pri usporavanju od 0.2G sve do potpuno konvencionalnog punog kočenja. Dodatno, Ampera nudi opciju vožnje u “L” načinu u kojem se javlja jača regeneracija energije, nego u “D” načinu. Naime, čim vozačeva noga pusti pedalu gasa motorna kočnica daje isti efekt kao nježno kočenje u “D” načinu vožnje. Ovakva funkcija komfora spašava vožača od nužnog kočenja pri vožnji nizbrdo, što inače nije preporučljivo dulje raditi s automobilom s običnim kočnicama.

Izvor: Opel Ampera blog